سنگ کورین اورانوس و میسی (Uranus & Mayse)

سنگ کورین اورانوس (Uranus)

سنگ پلیمری درسال 1963 میلادی بوسیله گروهی از مهندسان و محققان شرکت DUPON اختراع شده است. پدر این محصول شخصی به نام don slocum می باشد او قصد داشت محصول شیمیایی تولید کند که دارای خواص مشابه با سنگ مرمر باشد یعنی صاف؛ جامد، مقاوم دربرابر آتش، سفت مستحکم وزیبا ودر نهایت ابزار خوری مناسب همچون چوب داشته باشد. این محصول پس از یک کارسخت درسال 1964 با نام corian تولید شد و درطی سالهای بعد با کوشش مهندسین تکمیل گردید. شرکت سنگ مصنوعی اورانوس نیز با توجه به نیاز کشور به این نوع محصول فعالیت خودرا از سال 1382 دراین زمینه آغاز نمود. این شرکت توانست درمدت اندکی بعداز تاسیس و بهره برداری در زمینه ساخت این نوع سنگ به موفقیتهای چشمگیری دست یابد و با تکیه بر کارشناسان داخلی و خارجی توانست این نوع سنگ را درابعاد و اشکال مختلف وتنوع رنگی بسیار تولید کند ودر زمینه بازاریابی این محصول چه درداخل و چه درخارج از کشور به موفقیتهای چشمگیری دست یافت.
شرکت سنگ مصنوعی اورانوس درطی چند سال گذشته علیرغم تمام مشکلات اقتصادی روندی روبه رشد را طی نموده ودر زمینه رشد این صنعت و اشتغالزایی سهمی چشمگیر را ایفا نموده است.

این شرکت در سال 1395 برند دیگری با عنوان میسی را نیز روانه بازار نمود که از لحاظ قیمت اختلاف فاحشی را با محصولات قبلی داشت.
این شرکت علاوه بر تولید سنگ های مصنوعی در زمینه های دیگر مرتبط با رزین و فایبرگلاس نیز فعالیت می نماید.
حضور پررنگ این شرکت در نمایشگاه ها و عرصه های تبلیغاتی و حضور خط تولید این مجموعه در بخش منطقه آزاد اقتصادی نشان از عزم این شرکت برای رقابتی جدی با برندهای خارجی و ورود به حوزه صادرات می باشد.
امروز این شرکت با افتخار اعلام می کند کرولیت را با عنوان یک برند شناخته شده و مورد استقبال به کشورهای حوزه خلیج فارس ، شمال ایران و حتی بخشی از اروپا صادر می کند.

در حال بروزرسانی …

فهرست
enemad-logo